Ranga E:
Bikou Ninjutsu Chakra: 200 Ukrywamy się za dowolnym obiektem a jutsu sprawia że nie zwraca on niczyjej uwagi. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bunshin no Jutsu Chakra: 50 (1 klon) Iluzja służąca do zmylenia przeciwnika. Przy kontakcie z jakimś obiektem znika. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Henge no Jutsu Chakra: 200 Polega na upodobnieniu sie do kogoś lub czegoś. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Kawarimi no Jutsu Chakra: 1.000 Polega na zamianie z obiektem znajdującym się w pobliżu w celu uniknięcia ataku. (trzeba wykonać co najmniej jeden post wcześniej) Ilość na walkę: (UA, Genin - 2) (Chunin, Jounin - 3) (E Jounin - 4) Sannin, L Sannin - 5) (Kage, Sage - 7) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Oiroke no Jutsu Chakra: 350 Specjalna wersja Henge. Przemiana w piękną dziewczynę (lub przystojnego faceta) zasłoniętej jedynie rozwiewająca się mgiełką.
Ranga D:
Kage Shuriken no Jutsu Chakra: 600 Rzucamy dwa wielkie shurikeny chowając jeden w cieniu drugiego by zaatakował z zaskoczenia. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Kai Chakra: 500 Uwolnienie większej ilości chakry w jednej chwili by rozwiać iluzję. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Kirigakure no Jutsu Chakra: 800 Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły. Tylko osoba znająca to jutsu lub mająca specjalny wzrok może dostrzec coś we mgle. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Oboro Bunshin no Jutsu Chakra: 600 (5 klonów) Tworzymy specjalne kolony. Są wolne i nie mogą atakować ale nie da się ich zniszczyć bo natychmiast się regenerują. (Znikają po 4 postach lub użyciu potężnego jutsu) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Shunshin no Jutsu Chakra: 1.000 Pozwala błyskawicznie przemieszczać się na obszarze 1km. (Teleport o małym zasięgu)
Ranga C:
Kawara Shuriken Chakra: 200 (1 przedmiot) Pozwala wykorzystać niewielkie obiekty z okolicy jako shurikeny. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Fukumi Hari Chakra: 150 (3 senbon) Jutsu polega na wytworzeniu i wystrzeleniu senbon z ust. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Doku Kiri Chakra: 1.500 Technika polega na wypuszczeniu chmury trującego dymu z ust. (Trucizna nie działa na osoby znające to jutsu)
Ranga B:
Kage Bunshin no Jutsu Chakra: 500 (1 klon) Tworzenie cienistych klonów będących idealną kopią użytkownika. Znikają po doznaniu poważnych obrażeń a zdobyte informacje trafiają do oryginału i reszty klonów. Mogą wykonywać jutsu lub walczyć bronią. Broń nie ulega sklonowaniu. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hien Chakra: 2.000/50 Polega na umieszczeniu czakry w broni by zwiększyć siłę rażenia. Można wykorzystać chakre natury by broń zyskała dodatkowe właściwości od użytego żywiołu ale zwiększa to koszt (2.500/650). - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Rasengan Chakra: 5.000 Wytwarza kulę chakry wirującej z niewiarygodna prędkością i siłą. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Rashoumon Chakra:7.000 Technika przywołuję bramę a użytkownik chowa się za nią przed atakiem.
Ranga A:
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu Chakra: 500 (10 dodatkowych) Tworzymy cieniste klony shurikena lub kunai. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tajuu Kage Bunshin no Jutsu Chakra: 20.000 (100 klonów) Tworzymy Kage bushiny hurtowo więc wychodzi taniej :) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sanjuu Rashoumon Chakra:20.000 Technika przywołuję 3 bramy a użytkownik chowa się za nimi przed atakiem niszczącym nawet góry. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Oodama Rasengan Chakra: 10.000 Jest to potężniejsza wersja Rasengana. Siła jest o wiele większa ale by wykonać to jutsu potrzebny jest Kage Bushin.
Ranga S:
Chou Chakra Rasengan Chakra: 20.000 Przy tej odmianie rasengana również trzeba być nad ziemią bo inaczej zahaczy i zrani użytkownika. Potrzeba jest pomoc by wykonać to jutsu a nie zawsze jest to możliwe. To jutsu można wykonywać podczas jednej walki dowolną ilość razy (do końca chakry) a potem trzeba czekać 15 dni przed jej ponownym użyciem. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Biju Kage Bushin No Jutsu Chakra: 5.000 Zwykłe Kage Bushiny znikają gdy shinobi uwalnia demona. Te można zrobić tylko gdy demon jest uwolniony między 1 a 3 ogonem. Klony posiadają taką samą siłę szybkość i chakre co prawdziwy Jinchuuriki więc są tak samo niebezpieczne.
|